2009-09-15 @ 18:48:24

A sunny day

Hej kära blogg och ni som läser :D Vecka 37 så åkte jag mkt buss, lite moppe, var i skolan, pluggade, träffade en pratglad typ på stadsbussen, hade första idrottslektionen, hade utvecklingssamtal, träffade min gamla mattelärare David, sov hos Tobbe, var på kulturnatten med Hanna & Rebecka, Hanna sov här.. På Kulturnatten såg vi bl.a. Melody Club som va riktigt sköna :)

Igår mådde jag skit med idag mår jag bra igen :) Det har varit en riktigt bra dag idag. Vi fick typ 4h lång lunch-håltimme så jag, Mitra, Johanna och Mindy gick hem till Mindy och gjorde pannkakor :D Det blev mkt sång, dans, lite matteplugg, piano, fiol, skattjakt & nästan äggruvning :) När Mitra å Mindy gick till affärn så fick Nalle Puh äggbröst och äggkartongen fick en liten grön gubbe i sig, haha jag och Johanna är väldigt påhittiga ;)

Och äntligen har min efterlängtade biobiljett kommit! :D<3

Kommentarer
Postat av: Sam

Haha, du kan inte mena allvar att du läst så långt tillbaka i min blogg?? =P

Är du från Knutby??

Tommy eller Bergholtz var det om jag inte minns fel. Jag känner igen handstilen väl.

2009-09-22 @ 21:36:22
URL: http://sweetaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback