2009-09-06 @ 19:57:38

Tu es la seule

Hej! :) Jag saknar att vara datanörd å sitta vid min data varje dag :( Varje gång jag loggar in på facebook har jag 100 meddelanden och när jag checkar bloglovin har jag missat typ 150 inlägg -.- Men det är sånt man får offra som man fick höra i onsdags! Då var jag på en föreläsning om Studieteknik. Tyckte faktiskt att man fick liite goda råd iaf :) I torsdags träffade jag Alex på bussen igen :) Längtar till In Flames asså, ge mig vinter nu! :O

Fredag till lördag så var jag med Tobbe :)<3 På fredagen var vi uppe rätt länge haha, kollade på bland annat Män som hatar kvinnor. På lördagen såg vi Twilight (typ 11 gången för mig? xD) och så kollade vi på en fotbollsmatch. Träffade Hanna 2 ggr på lördan :) När jag kom hem så kom jag på att jag glömt franskaläxan i skolan :P så jag läste lite samhällskunskap och sen somnade jag i min säng till Forrest Gump. Idag när jag vaknat så kollade jag klart på Gump och sen vet jag inte vad jag gjort :o dagen har bara försvunnit! Nej nu ska jag lyssna lite mer på Pas Sans Toi hehe :) Bye

Je me vois
Marchant sur nos plaines
Pas sans toi
Je te voudrais mienne
Crois en moi
Et que ces mots soient gravés dans de la pierre
Oh promets-moi



Kommentarer
Postat av: Johanna

du måste logga in på msn så gotlandsbilderna blir klara jue! :O

2009-09-06 @ 20:11:31
URL: http://joveel.blogg.se/
Postat av: Emma

följ mig med bloglovin är du gullig så följer jag dig !

2009-09-09 @ 18:50:09
URL: http://flowee.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja du får nästan bli datornörd igen :o;) hahaha

Nejmen skolan är ju viktig så ^_^



Vinter ftw!!! :D:D:D

2009-09-13 @ 11:27:47
URL: http://enduresolitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback