2009-09-01 @ 18:42:51

1 september

Idag är det första dagen på höstmånaderna men det kändes verkligen inte som höst. Var hur skönt som helst idag, varmt och soligt :) Skolan har varit skitslapp både igår och idag:P Igår hade vi en lektion, en lång håla och sen en lektion till. :P Idag samma sak bara att hålan mellan lektionerna inte va lång. Den var aslång :O 3,5h! Fatta va mkt man hann göra :P Jag, Åsa och Tuss gick på stan och letade efter Åsas påse med linser.. och vi hittade den! Helt otroligt :P Sen så facebooka vi lite på skolans bibliotek, låg ute och solade i gräset och spelade kort med några andra trevliga i klassen. Vi har knappt nå läxor heller, kan ni fatta? :D Bara lite att läsa i kemi men det är ju ingenting jämfört med förut.

Skrev ju ingenting i helgen kom jag på :) Men i fredags åkte jag till Tobbe och sov där. När jag kom hem på lördagen pluggade jag så mkt som jag orkade, haha var grymt trött. På söndagen vet jag inte vad som flög i mig men jag sket i att göra klart läxorna :s Men det gick ju bra ändå haha :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ta bort den där bilden :O :O :O :O :O :O :O osv xD

2009-09-01 @ 20:19:16
URL: http://nordpolen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback