2009-11-26 @ 18:00:09

26 november

Idag fick katedralskolan en liten sned julgran till entrén! :) Det stod även gigantiska tetrisfigurer där ett tag.. På Mattelektionen visade Muhammed och Elisa upp sina akrobatiska färdigheter haha grymt sjuka saker, speciellt Elisa! Alla skrek och typ SHIT! :O Sen ville matteläraren Henryk visa vad han kunde så han sa åt mig att jag skulle böja hans finger bakåt så mkt jag vågade.. hahah, han hade gummihänder!

Efter skolan var jag tvungen att stanna kvar någon timme och hade tänkt plugga men vad händer då, jo Hanna kmr :D Vi satt och snacka vid mitt skåp ett tag (vi såg tetrisfigurerna utanför skolan!).. sen gick vi till caféterian för Katte Latte-föreningen hade nått möte. Vi gick upp till datasalen och lekte lite med kaffebönor i paint :)
Imorgon är det adventshögtid i aulan :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: jo det tror ja nog.

visst :D när? Jag kan typ varje helg fram till jul än så länge :)

2009-11-26 @ 22:04:17
URL: http://joveel.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: jag kaaanske ska åka med eckerö då, men jag ska försöka få att det blir på lördan men det nu va nästa helg ^^ så det ska nog funka :)

2009-11-27 @ 19:07:28
URL: http://joveel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback