2009-05-31 @ 11:02:16

Sol och skolarbeten

Igår sov jag till ett, då gick jag upp och åt frukost, solade lite och sen försökte jag skriva på geografin. Såklart så vill alla göra något när jag har mkt att göra. Tobbe ville att jag skulle komma till honom och Johanna ville spela volley men det kunde ja ju inte :/ Och sen ringde Andy och tjata om att jag skulle med å bada. Inget sånt blev det utan jag satt med datan hela dagen och läste om Usa och Nigeria. Fyfan va tråkigt. Jag klarar bara det här eftersom jag tänker "snart är det sommarlov!" helatiden, haha! :P Idag blir det typ samma tråkiga skolarbete som aldrig blir klart... Ska försöka hinna sola lite också. På tisdag blir det dåligt väder igen, så passa på att sola nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback