2009-05-30 @ 17:59:16

Gårdagen

Skolan
Hade en timmes sovmorgon men inte var man piggare för det, jag som pluggade till halv ett eller vad det var. Tror jag började halv tolv -.- Duktigt liksom. Men på engelskaprovet gick det jättebra, det var rätt litet och enkelt. Franskaprovet var däremot alldeles för stort. Åtta sidor och jättemkt att skriva. Jag hann inte skriva klart allt ens. Det jag skrev var inte bra heller.. Men nu blev det som det blev, jag får väl kanske nöja mig med vg i franska ändå.

Stan
Efter skolan skyndade jag och Joh in till stan. Hon köpte nått att äta innan träningen och jag letade efter ett linne till kvällen. På hm hittade jag ett gulligt snobben-linne som Joh köpte åt mig haha. Tack så mkt igen! Vid fyra så skulle Joh på träning och jag tog samma buss som Alex och Andy hem. Satt och snacka med dom ett tag tills dom skulle av och gå hem. Galningarna.

Alice
När jag kom hem så stressade jag ihjäl mig innan jag åkte till Alice med Becka och Jenkan. Där var också Mimmi, så vi fem åt pizza och gjorde oss iordning där. Vet inte hur längesen det va jag va hos Alice, men det måste va några år iaf! När vi äntligen var klara tog vi samma buss som Lotta in till stan.

Candy
Statsbussen tog vi med Jossan och Fia också. Den va helt smockfull men vi hade tur som fick sittplatser. Daniel joinade där också. När vi gått av bussen följde vi strömmen till Candy och när vi såg säkerhetsvakterna blev vi lite rädda haha. Alla kom in och då var klockan kanske tio. Jag hängde mest med Alice och Mimmi under kvällen. Vi dansade till halv två, då min snälla mamma kom och hämtade mig och Alice. Snacka om att man hade ont i fötterna! Det var också i bilen som man upptäckte att man fått lite blåmärken. Jag hade iaf skitkul hela kvällen. :D Enda minuset var väll sommarens första nio myggbett som jag fick. ;P

Kommentarer
Postat av: Joh

haha nä :P ville inte åka utan dig x)

2009-05-31 @ 10:04:49
URL: http://joveel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback