2009-05-16 @ 17:05:57

Avslutningsfoto!

Igår hade vi Islamprov och det gick bra! Sen åkte vi in till stan och såg en teater, killen var jätteduktig men jag kunde nästan inte hålla mig för skratt när han stirra på mig. Efter det gick jag, Joh och Tobbe å käka å kolla på skor, Vik var med en stund också. Sen efter några timmar kom Fredrik och vi gick och fika å köpte slipsar till killarna. Nu kmr vi matcha varann haha :D

I torsdags var det avslutningsfoto och min klass hade inget speciellt tema utan alla skulle bara se lite annorlunda ut. Jag och Joh var svartklädda, med tuperat hår och kajal. Vi lånade elgitarrer av Håkan också haha. Här kmr några nior som ja lyckades få på bild!









V e m   t k r   n i   v a   b ä s t ?

Kommentarer
Postat av: Anna

det spexfotot är kul :D

2009-05-16 @ 20:08:04
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

roligt med avslutningsfoto ;)



sv: ok. ja, det är ju inge bra att ha för höga förväntningar!

2009-05-16 @ 20:27:00
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-20 @ 14:58:26
Postat av: Anonym

svampbob!

2009-05-20 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback