2009-03-24 @ 19:42:42

Yes


Idag fick vi en överaskning när vi klev in i klassrummet. Vi skulle ha prov i 3h! Inte vanliga prov, utan mer som test med frågor om vad man visste och tyckte EU, sammhället och politik. Det var alltså inget som det sattes betyg på, utan det skickades in till de som gjorde undersökningarna. Det var väldigt seriöst, t.o.m. en gubbe som satt i hörnet och höll koll på oss. Lite roligt att vår klass blev utvald till att delta i undersökningarna, vi som är så speciella. ;) Det var ju väldigt tråkiga frågor men det bra var att vi fick massa frukt och var sin bläckpenna! 2 äpplen åt jag, sen slängde jag ett på vägen och hoppades på äppelmos.

Sen så skulle vi välja till elevens-val som är om en månad. Jag brukar välja HK eller NO eller nått, men i år fanns det lite nya grejer t.ex. att man fick vara i sitt stall och sköta om sin häst. Så nu ska jag och Joh vara i stallet 3 dagar i april istället för att vara i skolan som alla andra, haha! Ska bli jättekul att få rida lite igen. Det var typ 5 år sen eller nåt.. Sen så kanske vi kan bestämma tider själva också! Det vore helt underbart. Då skulle vi kunna börja halv tolv. Kul blir det i alla fall att slippa skolan!


E
fter skolan så följde jag med Joh hem, vi åt glass, var med hundarna och diskuterade gardiner och singstar med hennes mamma. Vilket cp väder det var idag förresten! Vissa stunder var det soligt, nästan vindstilla och ganska varmt och sen helt plötsligt kom det snöstormar då och då. Det växlade väldigt mycket i alla fall. Synd att temperaturen inte vill stiga, så man slipper all snö.

I m o r g o n   h ä n d e r   d e t   g r e j e r !  :o


Kommentarer
Postat av: caroline

men mums vad gott! :O

2009-03-25 @ 22:04:29
URL: http://www.metrobloggen.se/car0lineolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback