2009-03-11 @ 15:39:46

SnällisMattias

Igår var det tisdag och dagen var skitslapp! Först skulle alla nior dansa lite i idrottshallen, sen hade vi redovisningar i typ 2h. Det gick jättebra tycker jag! Sen skulle vi ha matte men David va schysst och sa att vi bara behövde lämna in våra hemprov å sen gå om vi ville. Men jag satt kvar en stund och gick igenom mitt. Sen skulle vi ju egentligen ha lunch och mentor men jag å Joh fick åka hem tidigare , hihi.. det lönar sig att va duktig i skolan hörrni! Och sen så e vår mentor bäst:) vi slutade 12 då alltså, så kom hem innan 13 :)

Idag blev de inge skola för mig :/ Gick upp 12 -.- Har skrivit lite på Carl Larsson arbetet som jag och Joh ska redovisa om nästa ons typ. Blev på skitdåligt humör nyss men då fick jag ett sms av Hanna där de stod att jag fick mvg på franskaprovet! YES liksom :) Får ja inte mvg i slutbetyget nu så dör jag! :o Nej nu överdrev ja lite.. Men bara lite! :o

Kommentarer
Postat av: joh

sv. haha nä ja sökte på gitarr tabbar o då blev de typ en gitarr tabb på bamse o sen kom ju den efter o då var ja bara tvungen o lägga ut den xD

2009-03-11 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback