2009-03-31 @ 11:11:46

Uppdatering

Idag är det Tisdag och solen skiner utanför fönstret. Jag har haft feber ända sen fredagkväll och desutom har jag varit förkyld och haft hosta. Och justja, jag har mått så otroligt illa. Idag känns det dock liite bättre, så jag satsar på att försöka ta mig ut en liten stund idag. Just nu sitter jag i sängen och det är här jag spenderat mest tid tror jag. Har verkligen haft sämsta helgen på länge. Typ kollat på film och läst lite.. Det kan ju va skönt ioförsig att bara ta de lugnt, men jag har bara varit stressad över allt skolarbete jag måste göra. Men det ordnar sig nog. Det värsta som kan hända är att jag sänker mig i Hkk nu. Men det är ju inte så farligt ändå. :)

Igår såg jag på Slumdog Millionaire. Tyckte inte riktigt om den, men om man vill veta hur vissa lever i Indien så är det en bra film att se. Skrattade en gång, ni som sett den förstår nog när jag säger att han hoppar ner för att få en autograf av sig idol? Förövrigt är filmen bara hemsk. Dramafilmer är oftast inte riktigt min smak. När man sett Slumdog Millionaire är man glad att man bor i Sverige iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hannha

Jag saknar dig älskling :( <3

2009-04-01 @ 15:59:48
URL: http://freakyfridays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback