2009-03-19 @ 18:52:04

Soft

Det här var sista dagen i skolan för den här veckan! Riktigt skönt att få sovmorgon imorgon. :) Idag hände det inte så mycket förutom att jag och Johanna bestämde att vi ska hålla en idrottslektion för några fjärdeklassare. Tror att det blir på torsdag, då ska vi försöka lära dom lite volleyboll. Vi får hoppas att det räcker med att en av oss är proffs! (Ja, jag menar Johanna) Nu är mjukisbrallorna på och snart ska jag ta ut min vanilj-citron-cocos-sockerkaka ur ugnen. Tänk att man har tid att baka på en torsdag! Vid den här tiden en vanlig torsdag brukar jag sitta och göra alla läxor och sånt som man har till fredagen. Fett majs med studiedagar, de borde vara lite oftare tycker jag! :)

Igår köptes de här:

Imorgon är det fredag och det betyder.. mer pengar! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback