2009-03-21 @ 14:08:57

Lördagsmorgon

Första dagen på länge som jag fått sova ut! Gick upp runt halv 2 och åt super god american-brunch :) Såg nyss att det var 20 grader i solen! Skitfint väder fast det blåser lite just nu. Igår åkte jag till Becka vid 11-tiden. Vi gjorde vofflor efter något skumt recept som vi sen åt med glass och hallon, mums! Det blev lite singstar och GH också. Det var andra gången jag spelar GH, vilka framsteg alltså! Haha :) Igår fick jag vårkänslor för första gången. Det var när jag och beck blev tvugna att stressa till bussen. Jag hann inte stänga jackan men sen när jag sprang i solen märkte jag att det inte behövdes. Med tanke på att klockan var 5 så kändes det så vårigt. Det var ju så ljust ute och det t.o.m. luktade vår på något konstigt sätt. Härligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback