2009-03-08 @ 14:12:11

Lör-Sön


Nu är jag hemma igen! Fett seg.. Typ hela lör gick ut på att bestämma vad ja skulle göra och med vilka. x) Tillslut så blev det bestämt: Bowling med Becka, Joh, Alex och Andy! Gissa vem som vann? Becka! :D :D Sen när vi spelat ett tag så åkte vi hem till Alex och spela GH och lite annat :) Sen drog alla till Becka å körde Singstar till 6.00 typ.. sen gick killarna hem och vi andra gick å la oss. Jag somnade vid 7 kanske.

Sen 11.05 ringde alarmet. Jag som alltid brukar vara skittrött på morgonen var den som först gick upp! JA ni läste rätt! Kan ni fatta? Jag va skitpigg xD Nu börjar däremot tröttheten komma :P Och idag ska jag göra matteprovet för det gjorde jag ju inte igår..hehe. Sen ska jag sitta å renskriva en text för hand! :O Tidigt kväll idag tror ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback