2009-03-15 @ 14:57:14

Första gången

Som vissa av er vet så har jag gått och sagt att jag inte ramlat på hela året. För jag ramlar ju aldrig. Jag hade tänkt fortsätta stå på benen, men igårkväll ramlade jag ordentligt! Johanna som gick brevid mig beskrev det som att hon hörde nått och när hon tittade efter låg jag raklång på marken. Jag själv vet inte vad som hände, kanske är snöslask farligare än det ser ut.. Kul var det iaf! xD Nu såhär dagen efter har jag fortfarande ont i nacken.. lite problem när jag ska vrida huvudet åt vänster. Att springa ute på de här hala vägarna är tydligen inte heller smart, det fick man höra vid frukostbordet imorse. Men lördagen blev bara bra, var ju lite trött bara. När jag kom hem från kby på lördags"morgonen" så slappa jag hemma ett tag och sen på kvällen åkte jag till Joh. Vi chilla framför melodifestivalen (kan ni fatta att ugglan låg etta ett tag?) och jag tror vi somnade klockan 12, så trötta var vi. Iaf jag(!) x) Skönt att vara hemma en hel dag nu. Men det känns väldigt skumt, för jag kommer inte på nån läxa eller nått som jag borde göra.. Kanske är det så att vi inte har någon just nu? Det känns ganska overkligt.. säkert så har jag glömt bort något skitviktigt! Whatever :D


Kommentarer
Postat av: Hannha

ja det fattar jag absolut, hon skulla stannat där :(

2009-03-15 @ 15:33:38
URL: http://freakyfridays.devote.se
Postat av: Emil

Asså vad är det med er Uppsala bor? Varför detta hat mot Caroline af Ugglas? Hanna gillade den väll lite iallafall va :P

2009-03-16 @ 18:02:38
URL: http://hjeltes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback