2009-03-27 @ 15:02:21

27 mars

Har ni sett Chi San reklamen? Det ska tydligen hjälpa mot trötthet. Testade Chi San idag, men tyckte inte att jag blev nå piggare. Den innehåller Rosenrot, Schisandra frukt och Rysk rot. Ja, det smakar som det låter.

Igår hade jag och Joh vår lektion med fyrorna. Det gick jättebra tkr jag! Vi hade mest tjejer och de "jobbiga" killarna i klassen hade bad. Det var faktiskt rätt kul, och ungarna tyckte att det var roligt också. Eftersom vi hade vår lektion på lunchen så fick vi hoppa över engelskan för att vara hemma och äta lunch. Alltså började vi klockan 11 istället för 10. Första dagen på länge som jag vaknat utvilad.

Idag gjorde jag, Joh och Tobbe det muntliga matteprovet. Det gick väl sådär, skönt att ha det avklarat. Nu är det äntligen heeelg! :)


Kommentarer
Postat av: caroline

nej haha, går upp halv 8 varje morgon :) men mina föräldrar kör mig till skolan varje dag så slipper slösa tid på buss ;d

2009-03-27 @ 16:12:27
URL: http://www.metrobloggen.se/car0lineolsson
Postat av: idaaa

Jag förstår mig inte på detdär Chi San och Can Jan elr vad det nu var, skulle det inte vara en svensk produkt, så vaför har de kinesiska(elr vad det nu är) namn isf? :P

2009-03-31 @ 18:57:39
URL: http://ihan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback