2009-06-28 @ 17:49:40

28 juni

Nu är jag hemma igen! Varit på filminspelning med Hanna, Antonia, Emma, Mimmi, Jossan och några till. Vi filmade bara en scen, men det tog sin lilla tid ändå. Jag och Antonia fick stå å snacka och sen skynda oss iväg "till bussen". Det blev en glasspaus tack o lov för det var stekhett! När vi var klara skyndade alla utom jag och Antonia till bussen. Vi gick å köpte lite mer godis å läsk å satte oss på en bänk å snackade om allt möjligt tills min mamma kom och hämtade oss. Jag tog faktiskt lite bilder idag men har ingen usb hemma just nu så det kommer väl senare antar jag! :) Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska ta en cykeltur! Helt jävla otroligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är min kompis som har gjort den men jag tror att hon har tagigt dom sj förutom den med jordgubbarna:)

2009-06-28 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback