2009-06-18 @ 13:25:51

Uppdateringsdags

8/6 Mån - Baldagen. Tog ledigt från skolan och åkte å färga/klippte/styla håret. Sen kom Joh hem till mig, strax därefter kom Tobbe och Fredrik i minilimon. Det var bara liiite pinsamt när vi klev ur i Almunge. Typ 200 pers där redan hahah. Balmiddagen var helt ok, däremot hade jag sprängande huvudvärk hela kvällen.. men lite dans blev det iaf! :) Efter balen drog jag, Fredrik, Joh  och Tobbe hem till Joh och kolla film. Sen sov jag där :)


9/6 Tis - Skola? Nej tack. Fortfarande sjuk och riktigt trött. Somnade typ 5 så att gå upp kl 8 var inte något alternativ ;P Jag å Joh åt vofflor med glass till frukost och sen trog jag hem och lata mig, helt slut.


10/6 Ons - Har jag blivit en skolkare? Denna dag åkte jag bara till skolan, tömde mitt skåp och drog in till stan haha. De andra hade akro eller film. Joh joinade mig såklart till stan. Där köpte våra avslutningsklänningar och åt på Max. Den Internationella tycka-om-sig-själv-dagen x)


11/6 Tors - Mentorns dag! Jag å Joh tog mopparna till Fjällnora där typ alla nior var. Jag, Joh och Amanda satt mest inne i cafeterian hela dagen medan de andra spelade kubb och grejer. Amanda hade med sig kaffe..usch asså! xD

12/6 Fre - Skolavslutningen! På kvällen gick jag på bio med Joh, Mimmi, Beck, Dan och Hanna. Vi såg My Bloody Valentine 3D. Den var rätt bra, haha, man hoppade till ibland och det var rätt äckligt ibland när det bändes loss käkar och grejer:P Jag och Joh ville hem tidigt eftersom vi båda var tvugna att gå upp tidigt nästa dag, så vi sprang i ösregn till bussen. Det var riktigt kul tills jag fick väldigt ont i halsen..:P


13/6 Lör - Första dagen på sommarlovet! Mormor & Morfar och Farmor kom hit och firade mig och brorsan, samt grattade mamma. Jag mådde inte så bra så det var rätt jobbigt med gäster. Inte ens på mitt rum fick jag va ifred, suck -.- På kvällen drog jag iaf till Tobbe och kolla på film :)

14/6 Sön - Jag vet inte vad jag gjorde ? Vilade upp mig inför 2 långa arbetsdagar kanske:P

15/ 6 Mån - Första filminspelningsdagen! Var tvungen att gå upp typ 6.30. Vi var i Almunge och spelade in klassrumsscener. Det var jag, Joh, Markus, Emil, Zami, Rasmus m.f. Jag fick vänta i 6h innan jag fick va med, de var rätt drygt:P Men vissa fick vänta ännu längre så man ska väl inte klaga. I 9h var vi där, sen åkte jag hem och firade mamma på födelsedagen:)

16/6 Tis - Andra inspelningsdagen. Var tvungen att gå upp skittidigt igen, nu åkte vi till Heidenstamskolan. Där spelade vi in några utomhusscener. Det var jag, Joh, Zami, Rasmus och Mimmi m.f. :) Det var skitfint väder nästan helatiden så det var riktigt skönt att sitta ute. Vi var även inne lite i skolan och jag satte mig i ett skåp haha, helt otroligt att jag fick plats xD Väntan var mer utspridd den här dagen men det tog 9h igen. På kvällen smsade Johan och sa att vi behövdes imorrn igen, fast då bara jag, Joh, Rasmus och Zami.

17/6 Ons - Självklart gick vi upp astidigt igen bara för att åka till Märsta för en tredje inspelningsdag. Det var bara vi fyra och en tjej till. Johan hade sagt att det skulle ta typ 4h men det tog 6 -.- Lite irriterande, men är ändå glad att vi fick va med:) Jag fick t.o.m. en liten replik höhö^^ När vi var klara för dagen åkte jag direkt till Tobbe:) Vi var hos honom lite, sen drog vi å kolla lite på fotboll. Det gick inte så bra för kby haha. I halvlek så kmr Hanna :D Vi snacka lite om nakna gubbar och sånt normalt och sen drog jag och Tobbe hem till honom och åt. Vid typ nio drog vi hem till Hanna och lyssna på musik och spelade in en sjuk film om cigg och misshandel ffs  xD

Kommentarer
Postat av: joh

haha jag började skriva igår om alla dagar ja missat men orkade inte skriva klart o sen han du före :P



sv: vaddå för bilder?

2009-06-18 @ 15:58:59
URL: http://joveel.blogg.se/
Postat av: Hannha

haha jag tror tobbe e rädd för mig :D :D :D

2009-06-18 @ 19:45:29
URL: http://freakyfridays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback