2009-06-24 @ 20:28:02

Tisdags

Vid 11-tiden tog Jag å joh mopparna till Borgis. Det var hur skönt som helst att åka i bara shorts å linne! När vi kom fram körde vi lite volley och sen kom Alex å Andy. Vi ägde dom totalt i volley alltså :) Johanna iaf haha. Sen blev de sol å bad fram till tre då vi drog hem. Jag blev iputtad en gång å islängd en gång. Det var såklart Andy båda gångerna! Alex var snäll helatiden förutom när han kasta en boll rätt i fejjan på mig ( min näsa är fortf öm :( ). När jag kom hem hann jag bara duscha å äta å sen åkte jag till Tobbe :)


Kommentarer
Postat av: Alex

Men det var ju faktiskt inte meningen att jag skulle träffa dig i huvudet! :O

Förlåt igen :(



Och det var ju faktiskt VI som ägde :D:D:D

2009-06-25 @ 10:16:24
URL: http://enduresolitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback