2009-06-20 @ 13:02:16

Min midsommar

Hur var er midsommar? Jag trodde att jag skulle sitta å tråka med familjen hela dagen men ist var jag i kby med Tobbe :)
Dagen började inte så bra. Tappade mobilen i golvet precis innan pappa skulle skjutsa mig till bussen. Skärmen blev svart -.- Sen fick jag vänta på bussen i typ 45 min utan en mobil som fungera! :'( Det var en otroligt liten buss som kom sen med en 809-skylt fastsatt på fönsterrutan. Den var smockfull! Fick typ stå bredvid busschaffisen, nästan i trappan haha:P Jag var typ den enda som inte hade en påse som det klirrade om. Kom iaf fram till kby sen typ halv två eller nått. Vi åt lunch hos hans morbror, där vi också kollade första halvlek av Sverige-Italien. Sen gick vi hem till honom igen och kollade andra halvlek. Jag visste att Sverige skulle göra mål i slutet :) Sen kom släktingarna igen och vi åt middag och sen efterrätt. Jag fick skitont i magen sen efter all god mat x) En skitskum grej var att alla hade värsta dialekten hela dagen! Tobbe skyllde på sin morbror haha. Hade iaf jättetrevligt heladagen :D

Kommentarer
Postat av: joh

sv: Japp :D

2009-06-20 @ 19:00:55
URL: http://joveel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback