2009-06-28 @ 19:28:37

I hängmattan

Japp, jag ligger i hängmattan och lyssnar på den här låten nu! Hur underbart som helst :) Jag cyklade 6 km, woho! Kanske ska börja att röra på mig lite mer.. haha fast vi vet ju alla att jag är världens lataste så vi får väl se x) Men jag lovar att jag ska försöka! Rex är bara hur gullig som helst just nu. Ser ut som att han ligger å lyssnar efter flugor, haha. Nu är jag verkligen glad att vi bor här. Så skönt att slippa jobbiga småbarn och Rex har stor yta att springa omkring på å jaga kossor och ekorrar :) Haha nu kom han fram till mig bara för att ge mig en puss! Han är alltför söt ibland :) <3

Kommentarer
Postat av: Randy

Jga håller med men jag tänkte köra på baddrökt på eftermiddagarna bara för att det ser snyggt ut =)

2009-06-29 @ 10:04:09
URL: http://randys.se
Postat av: Bea

SV: ja säger du det eller. Helt sjukt. men tur att det inte var sant :)

2009-06-30 @ 13:34:57
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback