2009-06-12 @ 15:01:39

Hejdå niorna!

Nu har man slutat grundskolan då! Det kändes verkligen speciellt den här avslutningen.. Jag var inte riktigt lika glad som jag brukar. Först var det mingel i klassrummet, efter det kyrkan, sen betyg (jag är skitnöjd!!!) och sen ett sista klassfoto. På slutet kom det några tårar också.. Jag kommer sakna er! <3

Är på väldigt konstigt humör nu. Det känns liksom bara.. konstigt! Att inte veta vad som väntar till hösten. Man vet inte vilka människor man kmr gå med, eller om man kmr trivas alls! Förhoppningsvis blir allt super. Nu har vi ett sista sommarlov tillsammans! Det ska bli underbart skönt! Om bara vädret kunde vara lite bättre hehe, just nu regnar det ju! Hoppas det inte spöregnar ikväll, då ska vi på Fett me kärlek. :)

Nu ni! Ni har säkert sett massa balbilder redan, men de här har ni inte sett! Så här kommer alltså några bilder från min kamera :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback