2009-06-25 @ 13:31:50

25 juni

Hejhej! Just nu ligger jag ute på gräsmattan å solar. Det blåser lite så det är alldeles lagom varmt. Om någon timme eller två så ska jag till Borgis igen, men med Hanna den här gången. Så fort jag inte träffat henne på några dar så känns det som att det gått ett år! Det ska alltså bli väldigt kul att va me henne idag! :D Och imorgon vill jag va med alla mina älskade kby-bor men jag vet inte om alla kan än.. Har inte träffat Becka sen skolavslutningskvällen :( Saknar min solstråle!

Justja, har ju glömt att berätta.. min älskade mobil (som jag mest hatat på senaste tiden) är inlämnad på lagning :'( Nu har jag en gammal fettomobil utan musik å allt :( Men jag försöker överleva! Jag ska ha tbx min gamla innan Gotland iaf. På tal om Gotland! Jag längtar verkligen! Känns som att alla varit där utom jag xD Men nu är det bara några dar kvar :):) Ska bli jättekul att va me Johanna i minst 10 dar där och träffa alla hennes polare, se Visby och allt annat :D

Btw, idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller 16, och det var exakt en månad sen jag och Tobbe kysstes för första gången. :) <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Saknar dig med gullunge :D <333

2009-06-25 @ 20:08:07
URL: http://freakyfridays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback