2009-06-21 @ 18:27:20

Varmt väder på G

Gick precis in på tv4vädret och det ska bli hur bra väder som helst ju! :D Dags för sommarns första dopp i veckan kanske? Igår åkte jag till kby där de va massa folk eftersom det var parken. Jag var med Hanna hela kvällen och vi var med alla möjliga andra också. Kvällen blev ganska skum och galen haha, det finns lite videos och bilder som bevis xD Vid tolv/ett (jag hade inte koll på klockan x)) lr nått så kom Tobbe också :) Sen sov jag hos Hani <3 Idag när vi ätit frukost och nördat lite the sims så fick jag skjuts hem :) Det blev min fjärde resa på raken mellan funbo-kby som jag åkte gratis = sparat 100kr på 2 dagar ;D Jag är bara tvungen att visa hur fint väder det står att det ska bli också.



Hoppas hoppas hoppas det blir så här nu!

Kommentarer
Postat av: joh

åka till borgis nån dag i veckan? :O :D

2009-06-22 @ 11:35:38
URL: http://joveel.blogg.se/
Postat av: markus

haha lite sent att bada nu tkr ja ;P dt gjorde man för en månnad sen jue ^^

2009-06-22 @ 11:56:33
URL: http://vvinberg.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback