2009-06-01 @ 13:48:57

Snart..

1 juni
Idag är det första dagen på den första sommarmånaden. Om 10 dagar slutar vi vår sketna skola för gott. Det kommer vara så underbart att sluta men samtidigt tråkigt att behöva säga hejdå till alla. Man vet ju liksom att man inte kommer kunna hålla kontakten med varenda person. Jag lovar iaf mina bästa vänner att jag ska försöka. Jag är hur glad som helst över att Hanna också kommer att gå på Katte. Fredrik och Zami var också trevliga överaskningar haha :) Tro det eller ej men jag kommer sakna 9A. Vilken konstig klass vi är. Men alla har något speciellt som man kommer minnas haha :) Vilka lärare kommer man sakna mest då? Mattias såklart. Mest för att han känt mig längst. Ända sen fyran! Tänk va liten man va då. Någon från 4-6B som kommer ihåg när han lacka ur på Robin och bärde ut honom? Det var gamla goda tider det! Jag kommer också sakna Davids flin och Mias skratt. Några trevliga lärare finns det ju faktiskt på vår skola! Plus Häll får man ju inte glömma! Ja, trots att det kommer bli skönt att sluta så finns det mycket fina minnen.

En sak är säker - jag kommer ta vattenfast mascara på skolavslutningen. Man vill ju inte riskera nått! ;P

Kommentarer
Postat av: Joh

VART HAR DU HÅLLT HUS IDAG!!!!!!!!!!!!!

2009-06-01 @ 16:19:42
URL: http://joveel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback