2009-07-24 @ 19:57:22

Grönan

Hej igen! Nu är jag hemma från Gotland. Det var askul :D:D Mer om de och bilder kommer någon gång när jag orkar. Tänkte bara skriva att ja kom hem på onsdagen och sen på torsdan så var jag, Hani å Beck på Grönan :) Vi var där nio på morgonen å åkte allt möjligt bl.a. den nya Insane (som levde upp till namnet) och Fritt Fall Tilt ända tills 10 på kvällen. Eftersom jag inte kmr träffa H & R imorgon så fick jag mina födelsedagspresenter då. Det var en fin dikt, en hatt (som dom satt på lite grejer på) och en flodhäst haha :D Sen kom vi hem till Beckis typ 2 och hon och jag åt och sjöng Singstar ashögt medan Hanna sov i soffan brevid. :P Sen kollade vi på film och somnade i fåtöljerna x) Vaknade typ 8.45 så  då gick jag å Beck å sov i en säng ist:P Sen gick vi upp typ 14 och åt frukost halv tre idag:P Lite stört men det var kul iaf, haha :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback