2009-07-26 @ 17:53:19

Den 25:e small det



Jaha då var man 16 då! :) Såg HBP igår med familjen och den var väl bra. Kan inte säga att den var mer än så eftersom böckerna äger sönder totalt haha :P Idag var jag så duktig att jag tog en joggingtur! Annars så händer det inget spec idag. Det kmr typ inte hända nått förren på fredag kanske! :O Men rätt skönt att bara va hemma också, känns som att det var år sen.

Ni vet den där gratissidan gratismode? Jag har precis skickat efter en biobiljett. Helt gratis alltså:) Det tog typ ett halvår för mig att samla ihop tillräckligt med poäng, och då var jag inte så jätteaktiv på sidan. Men vad är ett halvår om man får en biobiljett gratis ? :D Jag kmr fortsätta med det här helt klart :) Vill du också ha gratissaker, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback