2009-01-22 @ 09:29:01

Sjuk


              

Jaha, då sitter man här, förkyld som man är, och dricker jordgubbste med hååning. Usch, nu vill jag bli frisk. Har varit sjuk i typ 4 dar nu. Men i måndags så gick jag till skolan iaf så det är bara 3 missade skoldagar. Men ändå. Skitjobbigt att ligga efter i allt. Men jag försöker att inte tänka på det. Jag får offra helgen till plugg - igen. Mamma hade köpt Otrivin Comp till mig, den där nya mot nästäppa & rinnsnuva. Den hjälper faktiskt :)

Dagens planer är: Skriva svenska-uppsats. Göra franska-läxan. Bli frisk. Försöka chilla och inte vara stressad.
                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback