2009-01-22 @ 19:17:58

På Bättringsvägen

Riktigt stolt över mig själv nu faktiskt. Har fått ganska mycket gjort idag. Jag skrev den där debatt-artikeln till svenskan (lite för kort och mer som en krönika men whatever), pluggade engelska, gjorde franska läxan, kollade den nya Indiana Jones och loggade in på internetbanken för första gången! Funderar på att fixa ett personligt bankkort med egen design. Hmm, vi får se hur de blir med det. Imorgon ska jag gå till skolan igen iaf! Det blir ju lite kul? Nej.. inte så värst. Men som tur är så är det helg också. Nu är min tunga förresten helt avdomnad eftersom jag suttit med en halstablett som bedövar, haha. Fast det är ju meningen att halsen ska bli bedövad, inte tungan. Aja, livet går vidare. Jag kan andas, jag har inte ont någonstans, mina läxor till imorgon är gjorda. Och för att starta fredagen så bra som möjligt så ska jag lägga mig tidigt. Så nu ska jag ta en varm skön dusch och sen krypa ner i sängen och kämpa vidare med Den Äldste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback