2009-01-25 @ 13:17:07

Ny data!

Yaay, nu har jag bärbar :) Men har inte lagt över all musik och bilder än så de e lite tråkigt. Har bara en bild som jag använder som skrivbordsbild, gissa vad det står på den - Bullet For My Valentine såklart. De senaste dagarna har jag bara lyssnat på dom, haha. Gaaalet mkt. Tack för musikmobiler säger jag bara! Men om jag inte ska lyssna på Bullet så blir de Katy Perry - Hot n Cold eller Lady GaGa - The Fame. De är typ de enda låtar jag inte tjatat ut än.

Nu har jag precis installerat msn, men det blir nog inte så mycket chatt idag, har massa plugg att göra. Suck. Men det är ju sommarlov snart. Haha, det började jag säga i december. Men seriöst det är ju bara typ 4,5 månader kvar! Och jag fyller 16 om 6 mån :D



Bullet For My Valentine Live - Tears Don't Fall

Måste se dom live någon gång asså!

Kommentarer
Postat av: Johanna

asså dom låter inge bra live alls:O o de ee lnge bra drag xD inflames klipp live e mkt bättre :O

2009-08-22 @ 22:06:25
URL: http://joveel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback