2009-01-23 @ 18:42:09

23 januari

Skolan va seeg. Hälften av alla elever och lärare va sjuka men inga av mina lektioner blev inställda. Jag & tjejerna funderar på att spela in en ny film till våren/sommaren, som en sista grej vi gör tillsammans alla fyra. När jag kom hem från skolan va jag iaf helt slut så jag slängde mig i soffan och kollade på tv ett par timmar. Nu lyssnar jag på Tears Don't Fall (en av de bästa låtar som gjorts) och tänker på gymnasiet. Jag har bestämt mig för Katte, men vet inte om jag ska gå NV - NV eller NV - NVCF.. Har växlat mellan de flera ggr nu. Tror jag ska fråga syon lite grejer på måndag, sen bestämmer jag mig.


Det här händer i februari:


● 1 feb     -   Gymnasievalet är gjort
● 12 feb   -   Kungsberget
● 14 feb   -   Alla Hjärtans Dag
● 18 feb   -   Rexen fyller 11år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback