2009-02-02 @ 21:10:12

O k a y

Idag var en ganska bra dag, så bara happy thoughts i det här inlägget. Jag var på bra humör nästan helatiden i skolan, tror det berodde mycket på att Joh var i skolan och att jag blev av med 2 svåra prov. Kemi och Matte, Kemin gick ganska dåligt.. känns som VG-.. jag vill verkligen inte sänka. Men det löser sig. Matten kollde David på direkt och det blev MVG- lr nått, MVG iaf - woho! :)

Snart har jag läst alla kapitel som finns av Midnight Sun, har ca100 sidor kvar bara. Blev så glad när jag läste att den kommer komma på bok(!).

Vad mer är bra idag? Jo, vi har sovmorgon imorgon så kan va uppe lite längre utan att få allt för lite sömn. Tonåringar ska egentligen sova 10h per natt. Vem gör det liksom.. på vardagar? Jag är glad om jag lyckas få 7,5h sömn, inte för att det är tillräckligt utan för att det oftast blir mindre.

Bäst av allt är att det är lov nästnästa vecka.
L ä n g t a a a a h .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback