2009-02-26 @ 17:04:40

Snöslask

Dessa irriterande ungar ger sig aldrig! Så fort de finns snö så ska de ha snöbollskrig. Det är faktiskt inte bara småskitarna, utan äldre elever också. Varje dag när man står å väntar på bussen så flyger det snöbollar över huvet på en. Tydligen blir de flesta killar som småbarn igen i närheten av snö..

Har mått illa större delen av dagen. Joh och jag har bytt ämne igen(igen!). Först va det astronomi, sen arkeologi, kriminal teknik, astronomi igen, J.K. Rowling, Astrid Lindgren.. Vi kör på Astrid för tillfället x) Idag fick vi franska läxa till imorrn.. Det känns som vi alltid får dagen innan bara! Skumt lr vad.. Dessutom ska vi ha franskaprov snart och nu gäller det verkligen att jag gör bra ifrån mig så att jag lyckas ta det där MVG:t nån gång! Nästa vecka kommer bli grymt jobbig.. men det är väl Påsklov snart, visst ? Jag har typ ingen koll.

I m o r r n    ä r    d e t    f r e d a g  !

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe snöbollskrig är kul (a) :D

2009-02-27 @ 20:18:16
URL: http://freakyfridays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback