2009-02-25 @ 08:26:16

Palla

Vaknade med skitont i magen så jag orkade inte gå till skolan. Kunde inte heller somna om så jag gick ner och åt frukost. Dessutom har jag redan fått 2 samtal så det kanske var bra. Det första var mamma som trodde att jag var vaken, det andra var Joh som frågade om klasströjorna. Det kmr tydligen bli tråkiga, typ 09 på framsidan och en "Vi har haft sex (terminer) tillsammans"-lista på baksidan. Marinblå hoppas jag på att det blir. Eller svarta. Egentligen ville vi ha lila men det fanns ju inte så. Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på Rix Fm. De har precis spelat Gerts hyllning till Viktoria & Daniel för andra gången xD Hörde ni den i morse? Han e ju sjuk den där Gert ^^ Hoppas ni har det bra i skolan eller var ni nu befinner er, någon lycklig kanske har sovmorgon?
Kramar // Camilla


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nej men stackare! Hoppas att du mår bra imorgon så syns vi i skolan<3

2009-02-25 @ 21:20:01
URL: http://freakyfridays.devote.se
Postat av: Hanna

:( jag hade samma grej idag! hata magont >< kram på dig <3

2009-02-26 @ 10:12:23
URL: http://freakyfridays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback