2009-02-17 @ 15:26:20

Filmer

Godmorgon! Eller eftermiddag? Jag vaknade för inte så längesen bara för att gå ner å lägga mig i soffan istället. Lat lr vad.. jo trött. Jag tror inte jag ska göra nått speciellt idag, känner mig helt seeeg. Kanske blir det nån film lr så. Förresten, jag har kollat på lite filmer ganska nyligen, tänkte skriva vad ja tkr om dom :)

Livet Är En Schlager
Jonas Karlsson spelar så jävla bra, men annars så är inte filmen nån höjdare direkt. Den är inte riktigt min stil om man säger så. Ingen film man ser om i första taget.

Wild Child
Helt okej film faktiskt. Bättre än vad ja trodde, men jag hade ganska låga förväntningar. Det var första gången jag såg Emma Roberts agera, tkr ni hon är bra? Filmen är iallafall sevärd tkr jag.

Tropic Thunder
Dålig. Ni vet sån där dålig kill-humor, haha.

Twilight
Faaaaantastisk. Men böckerna är ju såklart mycket mycket bättre.

The Grudge 3
Den här gången var det nästan aldrig läskigt. Jag visste vad som skulle hända innan det hände. Den var ju ändå lite kul att se, men mest för att man ville ha fortsättningen. Om man tkr om The Grudge så blir man nog lite besviken när man ser denna.

Bolt
Okej, hamstern är lite gullig, men filmen var inte särskilt bra. Man ska nog vara runt 10-11år för att tycka om den.

Walk The Line
Historian om Johnny Cash. Lite halvdålig. Kanske lite bättre om man är intresserad, haha.

Madagaskar Escape 2 Africa
Första filmen är alltid bäst. Karaktärerna & historian var mkt roligare i första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback