2009-02-21 @ 14:28:17

21 feb

Godmorgon! Klockan är över två och Hanna har precis åkt hem.

Igår va de fredag och jag åkte till kby på kvällen. Hanna och jag hade skitkul och huset för oss själva dessutom så musik på högsta volym hela kvällen. Förutom när vi pratade med NorrlandsJohan och hans polare. Då var vi tvugna att sänka lite.. Men sen drog vi in till stan och hängde där ett tag. HG var kall (!) men vi klarade oss ändå. Senare åkte vi hem till mig. Vi va inte uppe så jättelänge, båda var ganska trötta så vi somnade kanske 3 lr nått :)

Nu är jag alltså själv igen, men jag ska till kby ikv igen ! :) Ikväll ska jag träffa Tobbe också, vi 3 ska mysa hos Hanna och kolla på Melodifestivalen. Det blir nog asnajs det! Men ni får ha de så bra, nu ska jag ta en dusch :)


Kommentarer
Postat av: Zekurias

Hahah ^^ kul

Fortsätt lägga in inlägg i sammma still =]

ps: dom där tänderna passar inte er ;P

2009-02-21 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback