2009-12-05 @ 21:45:35

Helgen

Igår hade jag samhällskunskapsprov.. det gick skit! :/ Har nog aldrig skrivit ett så dåligt prov. Det är så illa att jag verkligen hoppas jag får G. På kvällen blev jag lite gladare, jag åkte till Tobbe nämligen :D Vi kollade på idol och jag måste ju säga att Walking In Memphis och Run To The Hills gjordes awsome :) Vi hade lite olika åsikter där i tvsoffan men jag och Emelie tyckte iaf att det blev rätt personer kvar :) Tobbe blev lite sur ;)

Idag kom jag hem vid två lr nått och sen har jag hjälpt till att städa och göra lite mer julfint. Vid 18 började gästerna komma och vi åt god middag. Nu sitter alla där nere och lyssnar på skum musik och skrattar högt :P Jag lyssnar på In Flames ist:) Har försökt skriva lite på min bokrec men de går trögt..

Imorgon ska jag och Janna på stan å leta julklappar. :) Sen lite senare så ska jag å Tobbe se New Moon :) Ska bli jättekul att se den igen och det blir intressant att se vad han tkr :P Justja, träffade Rebecka och Daniel på bussen hem idag och Daniel har inte sett Twilight (och vägrar göra det!) :o Rebecka har fullt upp hon med allt dansande! Ser fram emot Julshowen när hon ska dansa :D Då ska Tobbe få visa mig sin fina skola ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback