2009-12-23 @ 15:51:16

3 små barn

Nu har jag jullov! Igår var det avslutning och vi bytte lite julklappar. Jag fick bl.a. pepparkakor, doftljus, marabouchoklad, kajalvässare och en liten tomte.. :D Tack tjejer! <3 Hubert kom in i klassrummet under fikan som en arg och galen tomte och slog i borden med sin gren! Den gubben asså.. x)

På bussen mot kby träffade jag Alex och Therese, och sen träffade jag Tobbe en liten stund innan han åkte till Tibro där han ska va hela julen:/ När Tobbe åkt gick jag hem till Hanna och vi var lite småpyssliga av oss tills Emil kom. Då spelade vi lite Fia med knuff och bakade mjukpepparkaka, sen gick vi ut och lekte på isen, åkte spark och pulka i mörka, farliga backar i härliga kby:) När vi varit galna nog (och fått ont lite överallt) gick vi hem till Hani igen och kollade på Mr Beans semester. :) Härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Hanna

haha så fina bilder xD

2009-12-24 @ 11:17:02
URL: http://nordpolen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback