2009-12-20 @ 15:24:47

20 dec

December går alltid för fort. Förutom att plugga till alla prov och läxor vi haft så har jag hunnit med lite kul grejer oxå. Jag har gått på stan med Mitra, Kajsa m.f, varit på Rebeckas julshow, sett IN FLAMES på hovet med Janna, Alex & Andy, ätit julbord med Strandsläkten och varit med älsklingen ofc. Idag har jag bakat lite pepparkakor och lyssnat på julmusik. Det är så fint ute nu med all snö. Man uppskattar verkligen att man bor på landet nu, i stan är det ju inte så här mysigt! Dessutom är det tyst om man går ut. Snaaart är det jullov. Imorrn har jag prov och sen på tis är det avslutning! Nä nu ska jag käka lite pepparkaksdeg hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback