2009-08-26 @ 21:02:19

26 augusti

Jag har typ aldrig tid att skriva här längre känns det som. :o Nu kommer iaf lite uppdatering igen:

I söndags så skulle jag egentligen träffat Tobbe men det blev inte av så jag var hemma och pluggade ist (inte för att det är kul utan för att jag har mkt läxor). Det mest intressanta som hände den dan var att Hanna ringde, och vi hade en lång och trevlig pratstund :)
Måndagar är braaaa, för jag slutar 12 då. :D Åkte hem och åt lunch, sen kom Tobbe och vi pluggade (haha skiiiitmkt asså..) och kolla film. :)
Igår, tisdag, hade jagen vanlig dag i skolan. På bussen hem träffa jag Alex. Det va kul att träffa honom igen :) När jag kom hem.. ja, precis som alla andra dagar - plugg.

Idag har jag inte pluggat! Eller asså vi hade håla så jag gjorde det i skolan x) Idag var det veckans enda "Hanna&Camilla-har-lunch-tilsammans-dag" så det blev mycket roligare att äta lunch haha. Maten har förresten varit god två dar i rad nu :o Efter skolan gick jag å Hanna till Studentbokhandeln, vi kika in på Cubus och sen gick vi å åt på Cupido. Det var goooott :D Efter ett tag kmr Patcha inglidande! Skitlängesen man såg honom också :) Efter att ha snackat me honom ett tag så går vi till bussen och vad ser vi då? Jo.. CAMI & HANI haha. Asså hur längesen va de egentligen? Februari? Längesen iaf. Tobbe och Simon gick på bussen sen helt oväntat haha :) Nyss gick jag in och kollade vad jag fick på Matte provet och det var typ okej :P Hade inte väntat mig bättre iaf.

Godnatt alla, var glada att ni inte har så mkt läxor som jag x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback