2009-08-07 @ 16:47:53

Vi överlevde!

Igår gick jag upp strax efter 06.00 eftersom jag skulle jobba med pappa. Fick flytta massa tunga möbler och städa och senare så fick jag måla lite vid Krusenhamn. Slutade typ 18.00, då var man rätt trött. På kvällen åkte jag till Lännasjön och tältade med Emil, Hanna, Becka & Danne. Vi gick på en mörk skogsväg mot platsen vi skulle tälta när vi plötsligt ser en lampa som kommer mot oss längre bort. Några av oss blir smått uppskrämda och när vi kommer närmre ser vi att det är en gammal gubbe med myggnät för ansiktet. "Nu har ni kommit fel.." säger han och fortsätter gå förbi oss. Vi typ what? xD De kändes som en skräckfilm asså:P Ja å Hanna började diskutera om att han va mördaren och sen ett bra tag senare så kollar Hanna plötsligt över min axel och ser skiträdd ut. Jag vänder mig om och skriker till (tjejskrik xD) för där står gubben! Självklart så var han bara där för att fånga kräftor. Men haha det va lite scary ett tag där ;) Vi hade det iaf rätt mys tillslut när tälten var uppsatta och vi käkade marsmallows och körde sanning och konka haha:P Det finns en helt otrolig film på Becka när hon har massa marsmallows i munnen å försöker sjunga imse vimse spindel x) Men sen så låg jag, Hanna å Emil i Dannes tält å snacka om allt från Peace and Love till.. jag vet inte? Vi sov gott tills de andra väckte oss kl 11! :o fett taskigt:P Vi tänkte åka lite båt men det gick inte haha:P Vi fick skynda oss som fan till bussen eftersom några bestämde sig för att bada xD Det var iaf mysigt förutom alla mygg.. jag har räknat myggbetten.. 37. 37!! Det är nästan 40:o Herregud. Skönt att va hemma nu! :)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Bara bra =)

2009-08-07 @ 23:11:45
URL: http://funnyjojjo.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul att du ville vara med!

Håll koll i bloggen så får du se om du blir en av dom som är med och tävlar!:)

2009-08-07 @ 23:23:55
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu har jag valt ut dom som är med och tävlar.

Gå in och kika vetja ;)

2009-08-08 @ 10:40:28
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Natta

Fin blogg :)

Kolla gärna min om du har lust! :)

/ Nat.Ayouti

2009-08-08 @ 16:49:12
URL: http://bejbiimama.blogg.se/
Postat av: Anonym

har frågestund i min blogg

ställ jätte gärna en fråga uppskattar det , så ställer ja en

när du har frågestund (:

2009-08-09 @ 17:02:04
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback