2009-08-19 @ 18:37:39

The chicken game

Först så samlades alla i Aulan för lite mer info och presentation av lite olika personer på skolan. Det var jättejobbigt att sitta å lyssna, höll på att somna helatiden.. Senare blandades alla CECFDK ettor så man fick träffa lite samhällsvetare också. Vi lekte vi lite lekar med några treor, bland annat The Chicken Game som var lite spec xD Man skulle gå runt å säga "chicken chicken" och göra massa ljud och rörelser, sen skulle man på signal så fort som möjligt hoppa upp på sin partners rygg x) Jag var med en kille i Fredriks klass och vi klarade oss ett tag innan vi åkte ut.. haha. Det såg rätt kul ut att kolla på dom som körde iaf! Vad gjorde vi mer.. jo det var en annan lek som innehöll toapapper. En hel rulle gick åt! Sen fick alla CF1NV (det var rätt många :o) se en film om när treorna var i Frankrike. Höll på att somna då med :P Efter skolan gick jag å Hanna lite på stan och köpte lite böcker till imorrn. Min allra första lektion (som elev på Katte iaf) har jag 12.15, hoppas jag hittar till klassrummet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejhej! :)

Jag skrev just om boken " 14 år till salu"

Har du läst den?

Skriv gärna en kommentar till texten jag skrev om boken. =)



/ Elin ♥

Postat av: Hanna

Hej, nu är det tävling på vår blogg!

Kom och var med, vinnaren får en länk i bloggen :)

kram

2009-08-21 @ 19:10:55
URL: http://jahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback