2009-08-28 @ 09:08:34

Sovmorgon

Godmorgon! Idag har jag sovmorgon :D Vi ändrade lite på schemat igår så varannan fredag kmr jag börja 10.10 lr nått sånt. Extra mkt tid idag eftersom jag ska åka med pappa till skolan :) Igår efter skolan hann ja träffa både Tobbe och Hanna en stund innan jag skulle hem och plugga. Men idag är det fredag och jag har äntligen tid att va med Tobbe, haha :)

Dagens lektioner: Samhällskunskap, Matte, Franska 3 och Svenska. På sista lektionen ska vi skriva ett brev till oss själva som vi ska öppna när vi tar studenten. Det ska bli kul tkr jag, eftersom bara jag ska läsa det så kan man ju skriva vad som helst :) Typ "pelle verkar helt skum".. nej men jag kmr inte nämna några namn tror jag. För säkerhets skull ;)


Jag, Hani & Antonia den 28 juni på Heidenstamskolan.
Hannas min, hahaha :D<3


Kommentarer
Postat av: Hani

haha den där är så vacker xD jag har också sovmorgon till typ 10 på fredagar :D

2009-08-29 @ 15:28:18
URL: http://nordpolen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback