2009-04-11 @ 16:34:42

Sol sol sol

Heeeej! Hur är det med er? Jag är på toppenhumör. Igårkväll drog jag till kby och smög omkring i mörkret med Rebecka. Efter några krossade fönster, en snodd stereo och massa "tyst" garv så träffade vi Hanna och Johan. Det var första gången jag träffade honom och han verkade vara en trevlig typ. Vi var ute lite till och sen gick vi hem till Becka och kollade på skräckfilm. Vid tolv gick Hanna och Johan hem till henne och Rebecka försökte tejpa fast mina fingrar på en GH-gitarr. Det gick inte så vidare bra. Sen gick vi och la oss och kollade på ännu en skräckfilm. Somnade nån gång efter 4. Sen gick vi upp klockan 11, och det var "Glad Påsk"-dagen tydligen! Vi satt som små barn vid köksbordet och målade ägg som blev otroligt proffsiga. Sen åt vi frukost ute! Det var hur underbart som helst. Stekande sol och flädersaft :D Efter att ha suttit i solen ett tag så spelade vi lite gitarr m.m. och lyssnade vi på Johan Palms nya singel. Det lät inte alls som han tyckte vi. Sen tog vi varsin glass och gick ut i vackra Knutby. Vid busshållplatsen träffade vi Hanna och Johan, men de skulle hämta lite ägg i skogen så vi hann inte prata så mycket. Sen skulle jag hem, bussen var varm - då kändes det verkligen som sommar. När jag kom hem la jag mig ute och solade ett tag och skrev lite på religionen. Åh så härligt.

Orkade ni läsa allt det där? Det var inte meningen att det skulle bli så mycket. Jag tog med mig kameran igår faktiskt! Ska bli kul att lägga upp bilderna sen, haha, riktigt skumma är dom. Snart blir det påskmiddag - mums! Och sen ikväll så ska jag till Johanna :D :D :D Okej, nu har jag skrivit tillräckligt. Nej det har jag inte! Glömde ju bort det viktigaste av allt!
M i n   m o b i l   f u n k a r   i n t e   :'(
Så det är därför jag inte svarat på era sms. Jag har inte ens kunnat kolla på dom så ni får gärna upprepa er på msn lr så, ifall det var något viktigt!

P u u u s s    &   K r a m

Kommentarer
Postat av: Joh

Aha okej den e sönder :( har skrivt flera sms. men hur ska vi kunna komunicera? :o när vet jag när du kommer elr kommer vi lite efter 6 som du sa i går? ajja, du kan väll ringa när du ser detta ;)

2009-04-11 @ 17:33:35
URL: http://joveel.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback