2009-04-21 @ 16:08:41

Pluggpluggplugg

Idag är det tisdag! (Och nu vet jag säkert för jag kollade på Joh's blogg ;)) Har  bokat tid hos en frisör på baldagen nu! Kan ju verka lite tidigt att göra det nu, men vrf inte :D Jag längtar till så mkt nu så här kommer min lilla "längtar-lista" :)

♥ Helgen - Spenderas med Joh.
♥ Elevensval - Jag och Joh slipper skolan i en vecka och ska vara i stallet ist. Vi får bestämma tider själva så det blir ju bäst!
♥ Valborg - Med tjejerna! :D
♥ Sommarlov - Den långa ledigheten har aldrig varit mer efterlängtad. :)
♥ Gotland - Johanssons! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mkt mig ^^ men de är bara bra de :D :P



:O ja kom ihåg att skriva avsändare :D ^^

2009-04-22 @ 18:36:54
URL: http://jovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback