2009-04-03 @ 14:08:29

Solsken

Nu är det vår. Det är varmt, soligt och torrt ute. Sitter här med fönstret öppet och fåglarna kvittrar för fullt. Jag mår bättre idag, även om jag inte kan säga att jag är helt frisk men.. Humöret är på topp! Iaf just nu, vi får hoppas att det håller i sig hela dan. Och det är Påsklov nu! Hur underbart är inte det? Jag har inga planer för lovet än, om man bortser från imorgon. Då kommer släkten hit och ska fira pappa som fyllt år.

Måste bara säga tack till alla ni som skickat gulliga sms (och ni som fått mig att skratta på msn) och sånt när jag varit sjuk. Man blir så glad när folk visar att de bryr sig :) Joh är dessutom superdupersnäll och har tagit hem skolböcker till mig, tack så jättemkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback