2009-04-13 @ 12:03:07

My baby's back

Min älskling lever igen! Det började bli riktigt jobbigt med den där gamla stenåldersmobilen som jag fick ha ist. Nu hoppas jag bara att min vanliga mobil inte krånglar igen. Jag märkte att jag inte klarar mig så bra utan min mobil. Jag visste aldrig vilken dag det var och jag glömde nästan viktiga händelser. Det var fett drygt att smsa också, det tog typ ett år att göra en smiley. Och nu kan jag lyssna på musik igen :D

Nä men nu måste jag göra mig iordning. Ska till sthlm och M&M. Ha de riktigt bra nu sista dagen i friheten! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: men designen e ju så krånglig på blogg.se

Postat av: Jag

Asbra att mobilen lever igen! :D

Inget liv utan musik ju! :o



Hoppas du har en jättebäst sista lovdag :);D

2009-04-13 @ 12:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback