2009-04-04 @ 11:21:09

Jordgubbssmak = bajs

Alltså det här är ju bland det sjukaste jag varit med om nästan. För några dagar sen hade jag jätteont i halsen så jag bad mamma köpa Strepsils med jordgubbssmak. Jag hade bara tagit citron/honung förut och tänkte att jordgubb måste ju vara godare. Men det var det verkligen inte. Tabletterna smakade bajs! Alltså kanske inte bajs, men skitäckligt! Så då tänkte jag liksom "de där va inte jordgubbssmak". Lite senare tog jag ett glas jordgubbscider. Efter en klunk så bah "fan va konstigt de smakar.." det var samma äckliga smak! Sen igår tog jag lite jordgubbsyoghurt.. och fyfan. Allt som smakar jordgubb (och jag brukar tycka om det) får en jätteäcklig smak nu! Det börjar faktiskt bli lite irriterande. Igår tog jag en godis ur godisskålen på måfå, och såklart så var det en med jordgubbssmak! Jag hoppas bara att det här inte håller i sig. När man blir sjuk så brukar ju saker smaka mindre, inte ändra i smak! Men nu är jag nästan frisk så jag börjar bli lite orolig.. måste ju kunna äta jordgubbsglass! Råkade ta en igår och uschuschusch säger jag bara.

Har ni varit med om nått liknande? Jag tycker det är helt stört, idag ska jag verkligen akta mig för jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: De du... ;D

Stackare! :O

Det mesta med jordgubbs smak är ju oftast godare än andra smaker :(



Hoppas du blir frisk snart ;D:D

(Och hoppas jordgubbssmaken blir god sen igen xD)

2009-04-04 @ 12:32:46
Postat av: Hannha

men usch :O haha jag har aldrig hört talas om nåt så skumt x)

2009-04-04 @ 13:59:23
URL: http://freakyfridays.devote.se
Postat av: joh

haha :P

2009-04-04 @ 18:27:59
URL: http://joveel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback