2009-04-10 @ 16:58:19

10 april

Känns som att det var ett tag sen jag skrev. Men vem bryr sig liksom? ;) I tisdags var jag iaf i stan med Hanna, Tobbe och Måns. Har lite bilder som jag velat lägga upp här men min kamera och dator vägrar samarbeta så därför dröjer det. Idag är det fredag, jag har gjort lite matte, äntligen, eftersom jag skjutit på det hela tiden. Just nu grillas det för fullt ute och solen skiner fortfarande fast klockan snart är fem. Ikväll ska jag till Rebecka och sova där. Träffade henne lite kort i tisdags men det var jättelängesen vi snackade ordentligt, så det ska bli riktigt naajs :) Sen imorgon kanske jag gör nått med Johanna, vi har inte träffats på 2 veckor! OMG kan ni fatta!? Verkligen på tiden att vi träffas! :D

Kommentarer
Postat av: joh

JAG bryr mig :o har inte haft ngt att läsa ju :(



och så att du vet är det fredag inte torsdag idag ;D



See you tomorrow :D <3

2009-04-10 @ 18:53:35
URL: http://joveel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback